Субота, 24 лютого 2018 року

Інформаційний лист щодо оптимізації органів Пенсійного фонду України в області

Останнім часом у медіа просторі поширюється інформація про значне скорочення чи, навіть, ліквідацію органів Пенсійного фонду України. І, зрозуміло, висловлюється стурбованість широкого кола громадян щодо можливості в найближчому майбутньому отримувати якісні пенсійні послуги в органах Фонду.

Вважаємо за необхідне повідомити, що подібна інформація не відповідає дійсності.

Жителі області можуть залишатися спокійними: жодного права на отримання якісних пенсійних послуг обмежено не буде.
Втім, перетворення в органах Пенсійного фонду дійсно відбуваються.

Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, як і всі органи Пенсійного фонду України, спрямовує свою роботу на безумовне виконання завдань, визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

Частина заходів, визначених Стратегією вже реалізована, інші знаходяться в стадії виконання. Проведено великий обсяг роботи з покращення системи надання пенсійних послуг, зменшення адміністративних видатків, удосконалення технологій адміністрування пенсійної системи тощо. Розпочато реалізацію принципу екстериторіальності обслуговування громадян, впроваджено нові стандарти обслуговування за принципом “єдиного вікна”.

Проведено перший етап оптимізації структури органів Пенсійного фонду. Так, з квітня минулого року в Запорізькій області на базі 25 територіальних управлінь створено та вже працюють 12 об’єднаних. Наші пенсіонери цих змін навіть не помітили, так як на кожній території збереглись існуючі місця обслуговування громадян.

Відповідно до завдань, визначених Стратегією, у поточному році буде розпочата реалізація заходів щодо створення єдиного центру управління в пенсійній системі регіону на обласному рівні, де будуть зосереджені всі адміністративно-управлінські функції: юридична, бухгалтерська, кадрова служба тощо.

Натомість колишні місцеві управління будуть продовжувати функціонувати, як підрозділи з обслуговування громадян на базі сервісних центрів. Тобто абсолютно не йде річ про ліквідацію сьогоднішніх місць обслуговування.

Більше того: кількість таких підрозділів зростатиме. Вони з’являтимуться там, де мешканцям буде зручніше – у житлових масивах, поблизу транспортних розв’язок тощо. Додатково буде зростати кількість віддалених робочих місць та, так званих, агентських пунктів, де можна буде отримати якісні пенсійні послуги. Вони будуть організовуватись на базі підприємств, ЖЕКів, бібліотек тощо.

Подібні перетворення дадуть можливість максимально наблизити пенсійні послуги до громадян, розвантажити черги, у більш стислі терміни обробляти заяви на призначення, перерахунок пенсій тощо. Отже, кожен житель міста чи селища зможе скористатися послугами фахівця Фонду у зручному для нього місці.

Тож головна мета накреслених перетворень – підвищення якості обслуговування громадян, створення комфортних для цього умов з використанням новітніх технологій».